piątek, 12 czerwca 2015

halibut zawsze daje radę

Urodziłam się i wychowałam nad morzem, w zasadzie to nad Aftermorzem, dlatego ryby nie są mi obce. W moje ręce trafił piękny halibut. Postanowiłam go zderzyć z szafranem. Z tym drugim mierzyłam się pierwszy raz. Na szczęście dla mnie, pojedynek wygrałam.

Halibut w panierce tymiankowej, na szpinaku z sosem szafranowym. No przyznam, że wyszło.

halibut
sól, pieprz i cytryna
obtaczam w mące kukurydzainej z tymiankiem
smażę na oleju kokosowym
tak dobrej rybie naprawdę wiecej nie potrzeba

szpinak
opakowanie szpinaku baby
1-2 ząbki czosnku
1 łyżka masła
1 łyżka śmietany
sól, pieprz

sos szafranowy
1/2 szklanki wody
1 łyżka sosu rybnego
szczypiorek
szczypta nitek szafranu
1 płaska łyżka mąki pszennej
oliwa, sól morska i świeżo zmielony kolorowy pieprz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz